צילומי Newborn – טרנד הצילום שסוחף את ההורים

אותנו, ההורים הביכו עם סרטוני וידיאו בהם נצפנו נוברים בבוץ בגיל 4 או מתקלחים עם אחד האחים או האחיות שלנו. למזלנו, את הילדים שלנו אנחנו לא הולכים להביך – להפך, עם צילומי הניובורן, אנחנו ניתן לילדים שלנו הזדמנות להיות כוכבים.

מה זה צילום Newborn?

צילומי הניובורן הם, כמו ששמם רומז, צילומים של תינוקות שנולדו לאחרונה. צילומים אלו הפכו לפופולאריים למדי בארצות הברית בשנים האחרונות, ובאופן טבעי – הפכו לטרנד שצובר תאוצה גם בישראל.

בשונה לסוגי צילומים אחרים של תינוקות כמו צילומי סמאש, למשל, צילומי הניובורן הם צילומי פורטרט רגועים ונעימים, וסשן הצילומים בדרך כלל יהיה מאוד שליו ונעים. במהלך הצילומים, מצלמים את הילד בתנוחות שונות, לעיתים כשהוא ער ולעיתים כשהוא ישן ולפעמים יחד עם ההורים ולפעמים לבדו.

את צילומי הניובורן אפשר לערוך בסטודיו צילום שנערך מראש למטרת צילומי ניובורן, ובדרך כלל מחזיק תפאורה ותלבושות שיגוונו ויעשירו את הצילומים. אופציה נוספת היא לערוך את הצילומים אצלכם בבית או בכל מקום אחר.

באמצעות צילומי ה-Newborn, הורים יכולים לתעד את השבועות או החודשים הראשונים של ילדיהם ולהנות ממזכרת בלתי נשכחת. במקום להסתפק בתמונות סלפי מטושטשות באיכות בינונית עם הטלפון, הם זוכים לקבל תמונות מקצועיות ואיכותיות של הילד או הילדה שלהם.

את התמונות האלו, ההורים יכולים לשלוח לקרובי משפחה רחוקים, להעלות לרשתות החברתיות ולהראות לילד או לילדה שיגדלו, כדי שיוכלו לראות כמה יפים הם היו (וגם לדעת כמה ההורים השקיעו בהם).

כמה עולים צילומי ניובורן?

עלות צילומי ניובורן משתנה מאוד בהתאם לתוצר הסופי שאתם רוצים להשיג וגם, כמובן, תלויה ברמה המקצועית והניסיון של הצלם או הצלמת שתבחרו.

ישנם מודלי תמחור שונים לצילום Newborn – לפי כמות תמונות, לפי אורך הצילומים או לפי חבילות קבועות מראש. בישראל, מודל התמחור הנפוץ הוא מודל החבילות.

חבילת צילומי ניובורן בסיסית תעלה לכם לפחות 700-800 שקלים ויכולה להגיע גם ל1500 שקלים. החבילה הבסיסית תכלול סשן צילומים של בין חצי שעה לכמה שעות, ולאחריה תקבלו כמות תמונות מסוימת ועוד מספר מוגדר מראש של תמונות שעברו עריכה גרפית מקצועית.

בדרך כלל, חבילה בסיסית תכלול כ-100 תמונות ו-10-20 תמונות שנערכו גרפית. מעבר לחבילה הבסיסית, יש חבילות מורחבות שכוללות אלמנטים שמעלים את מחיר הצילומים:

  • תוספת תמונות או הארכת משך הצילומים
  • הדפסה של אלבום תמונות פיזי בנוסף לעותקים הדיגיטליים
  • תוספת בכמות התמונות שיעברו עיבוד גרפי מקצועי
  • הגעת הצלם או הצלמת עד הבית שלכם או לכל מיקום אחר (תוספת של כמה מאות שקלים)

אנחנו ממליצים שתנסו להבין יחד מה התוצר הסופי שאתם רוצים לקבל מהצילומים ומה התקציב שאתם רוצים להציב לצילומי ה-Newborn שלכם, ועל פי זה תבחרו את החבילה שלכם. ובכל מקרה, תמיד תוכלו להתייעץ עם הצלם או הצלמת שלכם ולהרחיב את החבילה.

Newborn Photography – אפשר גם לבד?

צילומי ניובורן הם חוויה אינטימית למדי, ויש הורים שמעדיפים לעשות את זה בעצמם. אם אתם מעדיפים לא להזמין צלם מסיבה כלכלית, אישית או כל סיבה אחרת, אתם בהחלט יכולים לעשות את זה גם לבד.

אם יש לכם מצלמה איכותית וזו לא הפעם הראשונה שתרימו מצלמה בחייכם, כנראה שתצליחו להפיק תמונות שיראו מקצועיות למדי. למעשה, אפילו באמצעות טלפון בעל מצלמה איכותית עם פילטרים מעניינים או portrait mode, תוכלו לצלם תמונות פורטרט יפות מאוד של הילד או הילדה שלכם.

ואם אתם רוצים לקחת את זה צעד קדימה, תוכלו גם להשקיע כמה שעות בלימודים ומחקר ברחבי האינטרנט ואפילו לעשות קורס צילומי ניובורן, כך תרכוש מיומנות חדשה וגם לעבור חוויה מרגשת ומדהימה עם הילד או הילדה שלכם.